Navigations
+Follow Tumblr Facebook Twitter Dashboard
The little symphonies of life
SHAKILA ISMAIL ♥
Home

Bantuan khas awal persekolahan tahun 2012 :)
 
Thursday 17 November 2011 




Hurrrayyy! dapat Rm100. Time dekat sekolah tadi. TERIMA KASIH P.M :) Duit tu untuk beli barang2 sekolah, bukan untuk bershopping ye kawan2. hihi. Tapi kan kan... gambar yg dekat atas ni adalah rekaan semata2 je, duit yang aku pegang tu bukan duit aku :'( duit budak comel sebelah aku ni haa. Nak tahu tak mana perginya duit tu? kalau tak nak tahu pun takpa. aku tetap nak bagitahu. hihi. Duit tu Abah aku yang pegang. Aik! macam mana boleh abah aku boleh pegang pulak --' sebabnya DIA DTG SEKOLAH TADI -..- huh? bukan main lagi. dari putrajaya ke pandan jaya tak nak jauh pulak en, NAMA je nak dekat #jaya-jaya tu, tapi nak pergi sana jauh lah juga. dtg semata-mata ambil duit tu je. hmm. abah aku buat aku ni mcm umur 8 tahun pulak, nak dtg sekolah bagai2, aku badan je kecik tapi dah besar dah, dah boleh pegang dah duit banyak2 ni.hihi . Sebab dekat surat untuk ambil Rm100 tu, ibubapa/penjaga yang ambil, tak wajib pun nak dtg kan kan. kila dah besar kan dah boleh ambil sendiri :P, tapi abah aku tu haa, rajin sangat. kesian aku tengok. :(  err, dia dtg sekolah, aku rasa tanda dia sayang aku kot, dia sanggup dtg sekolah. Apa2 pun, ILOVEYOU ISMAIL a.k.a ABAH 

.
.
.
v

haa, tengok gambar aku dengan kakak2 yang cantik2 ni :) hihi. Dah lah tu. dah tarak idea nak type dah. Assalamualaikum. kbai :D




Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.